feb
15

Sorozatba illő

| Szerző: Sziszo | 1:32 pm
Ehe!Tegnap Valentín nap volt, aminek Én nem szoktam nagy feneket keríteni. Talán azért mert nem volt rá "szükség" egy pár éve, mert akivel tarthattam volna ö elég anti Valentin napos volt. Nem is zavart nagyon, most nem ezt akartam írni. Na, szóval tegnap sok idő után Valentín napoztam és nagyon jól éreztem magam egész este, míg haza fele nem tartottunk. No de ezt majd később. Szóval volt ajándék sőt saját készítésű vacsora, pezsgő, süti meg sok sok kellemes perc, és alapjában véve egy tökéletes Valentín nap, ahol azzal lehet az ember aki fontos a számára! Aztán hazafele sokat beszélgettünk...Éreztem is ezt hogy valami nem okés, vagyis "minden szép és jó" de valami akkor sem oké, és ez mint kiderült nem csak nekem tűnt fel,és ettől egy picit elszontyolodtam :( De azért az este hangulata nagyon jó volt. Meg a napomat az is feldobta hogy csak 4ig dolgoztam. Ma egész nap csak kávézom. Nem azért mert annyira álmos lennék, csak nincs jobb dolgom. Most is nemrég Edit koleganömmel a Zöld Lovagban töltöttünk vagy fél órát kávé és cigaretta társaságában, és meglepődtem azon hogy 2 hosszú kávéért fizettünk összesen 250ft-ot...Vannak még csodák az életben. Szóval ez a nap elég nyugis. Estére tartalékolom az energiám, mert jó lesz :) Na de ezt csak a következő bejegyzésemben firtatom ki :) Szóval ez a nap nyugis, lehet azért is mert nincs itt az udvarban az Anikó koleganőm elnevezése szerint a "Nagyszemű" Komolyan mondom ez az udvar rosszabb mint a Barátok Közt! Ott legalább csak egy Magdi néni van, itt meg aztán...A maga módján mindenki Magdi néni! Vagy akár azt is mondhatnám hogy olyan mint egy kisebb falu. Mindig mindent tudnak. Kihez ki jön mikor mennyi időt tölt nála és milyért jön. Hihetetlen egy társaság ez. Itt még a falnak is füle van, és meg kell gondolni kinek mit is mondasz, így mikor kicsit "intimebb" a beszélgetés, akkor vannak elég nagy hatásszünetek hogy ezt most mégis hogy mondja az ember, hogy annyira ne tudják kiforgatni az ember szavait! Ebből is lehetne sorozatot készíteni. Az lenne a címe, hogy "Esterházy-udvar". Lehet nem is hiába van itt a Pletyka nevezetű szórakoztató központ. Ezen még nem is elmélkedtem. De komolyan mondom ennyi rossz indulatú emberrel egy helyem még nem találkoztam. Viszont az elég meglepő, hogy én úgymond nem vagyok itt régóta, mégis velem egész közvetlenek az emberek, és valami kis nézeteltérés miatt az egyik itt dolgozóval most nem túl jó a viszonyom, mégis mindenki mellettem áll. Én nem szeretek rosszba lenni az emberekkel, és jól esik. De már ez is furcsa ebben az udvarban. A fene tudja itt ki kivel miért van jóba, ki kinek a téglája és ki kinek viszi a híreket. Az egyetlen szerintem őszinte ember az Anikó, és valamilyen szinten az Edit aki most úgymond "két tűz közé keveredett". Szegény...:( Meg a Gabit is szerettem nagyon, de ö már nem tartózkodik itt a Happy Box megszűnése miatt. Szóval, itt aztán megy minden, csak az őszinteség nem. De erről még órákat tudnék írni, ahhoz viszont most nincs kedvem. Csak Én igazság szerint most szembesülök ezzel a dologgal,és kapom is rendesen az ívet, de ezt gondoltam is, hisz pont azzal "húztam ujjat" akivel leginkább nem kellett volna itt. Vagyis Én nem is akartam senkivel ujjat húzni csak ez az illető olyan dolgokkal foglalkozik amihez nagyon nincsen köze. Ő azt hiszi van,és azzal hogy úgy viselkedik ahogy majd bosszant engem és a másik érintettet. De ez nem így van, csak nekünk is könnyebb lenne ha hagyna minket a francba. De legalább van min mosolyogni :)No...azt hiszem befejezem, mert ennyi szót sem érdemel meg ez a dolog.

A bejegyzés trackback címe:

https://sziszo.blog.hu/api/trackback/id/tr18340361

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása