feb
12

Fiatalság, bolondság

| Szerző: Sziszo | 2:20 pm
Ma megtudtam hogy a 35év feletiek is tudnak úgy viselkedni mint a tinédzserek :) Szóval ez a dolog nem korhoz kötött, hogy oda-oda mondjuk a másiknak ha valami nem tetszik nekünk. No de nem a szemébe, csak ugy hátulról elsuhanva a másik mellett esélyt sem adni a válaszra. Most hogy ez milyen célból irányult azt Én nem tudhatom. És nem is akarok ebbe mélyen bele folyni, nem szeretek olyan embereket sem szidni, de még dicsérni sem akiket nem is ismerek igazán. Csak látásból, max váltottam vele néhány szót. Lényeg az hogy az illető könnyitett magán azzal hogy ezt kimondta, hiszen valószinű azért is mondta mert nyomta a lelkét! Szóval az ember mindig tanul valamit, csak nyitott szemmel kell járni. Már vártam ezt a megnyilvánulást, igaz csodálkoztam hogy ennyit kellett rá várni... Késtek az informátorok egy pár hónapot.. Na, megkaptam! Egyébként szép ez a nap, és elég gyorsan telik is. Igaz ma csak 4ig leszek meloba, lehet ezért! Aztán ismét az utak réme leszek, szóval aki Tatabányán jár az ügyeljen magára! A vad vezető az utakra szabadul. És remélem engem is mellözni fognak a kedves tagtársak az utakon. Estére kaptam egy meghívást, akivel a ma történteken jókat fogunk mosolyogni, mint ahogy ez lenni szokott! Kaptunk már hideget, meleget, eddig egész jól viseljük, azt kell hogy mondjam! Ilyenben még nem volt részem, és azt gondolom nem is mindennapos problémával állok szemben. Tisztában vagyok a dolog súlyával. Abba is hagyom a témát mert rébuszokban beszélek, és ezt csak nagyon kevesen értik... Csak vicces szituációk tömkelegével találkozom az elmúlt iöszakban amik nevetésre adnak okot, és ezt meg kellett oszatnom...:)

A bejegyzés trackback címe:

https://sziszo.blog.hu/api/trackback/id/tr95336297

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása