feb
10

7VÉGesen

| Szerző: Sziszo | 1:49 pm
Olyan fura hangulatom van mostanában. Nincs alapjában véve semmi bajom, sőt, "minden szép és minden nagyon jó" de akkor is. Mikor picit magam maradok, egyedül (ami az utóbbi időben elég ritka) akkor valahogy nem érzem túl jól magam. Vagy csak egyszerűen elszoktam az egyedüléttől. Nem tudom. Valaki mindig velem van vagy dolgozom, vagy vezetek vagy valahogy feltalálom magam hogy anyámék azt tudják mondani, hogy csak aludni járok haza-de pénteken még azért sem jöttem haza:) Péntek, no igen! Jól sikerült! Torkoskodtunk, mivel csütörtökön torkos csütörtök volt, és a Zöld Lovagban meghosszabbitották az akciót a nagy érdeklödésre való tekintettel, és ha már ettünk utána ittunk is. Nem kis keveset! Csak az "zavart" hogy egész héten az udvarban vagyok, és még a péntek estémet is az "udvar lakokkal" töltöttem. Na jó nem zavart, csak fura volt!Ott volt a Putu, Pityu, Balázs, Jani, Luiszka , Andi, Kati szóval a Zöld Lovag apraja nagyja, és szegény Balázst fel is tartottuk fél1ig amikor kijelentette hogy vagy megyünk vagy kénytelenek leszünk ottaludni a Lovagba, mert ö bizony megy, és be kell zárnia az ajtót. Meg is értettük hiszen szombat reggel ment vissza és ismét teltházas estéjük volt!Így mi is mentünk!No de nem haza, hanem a Mozi fölé, ahol még lecsúszott egy két jókedvcsináló az amúgy is jókedvü társaságnak. Az este folyamán bántott hogy nem mentem le KV-ba, hiszen rég nem látott barátom lent volt, és nagyon hiányzik, de már le volt foglalva az asztal mikor írta hogy lent lesz, lemondani a vacsit meg nem volt pofám. Így majd valamikor bepótoljuk Radoval az italozást!Mondjuk a szülinapján, amit Márc. 2-án meg is tart =) Az mindig fergetegesre sikerül!Szombaton úgy mentem be melóba mint egy csíszemű kínai, de ezt már megszokhattam. Hiába 3óra alvás után mit vár az ember, és persze hogy ilyenkor jönnek be a legfárasztóbb alakok, akik mindent 100szor megkérdeznek, és probálnak beszélgetni az eladóval. Igyekeztem türelmesnek lenni, hiszen csak dolgoztam. De valahogy csal eltelt az a 4órácska, aztán mikor haza értem elvágódtam itton mint a kinyúlt béka és negyed6kor Niki ébreszett egy telefonhívással, amit köszönök neki mert szerintem még mindig aludnék! Szóval fura egyedül lenni mert mindig valamit csinálok, és ez a vasárnap teljesen kiborít! De asszem hamarosan le is pattanok itthonról-legalább is remélem! Vizsgáznom kéne menni EU-ből, mert lassan városi vizsgám lesz, és nem szeretném ha az esetleg sikerülne az a kis pitiáner EU meg még lógna a levegőbe. Ha már megvan a vezetés akkor már csak a papirokkal a kezemben szeretnék menni a Polgár Jenőhöz intézni az ügyeket:) Tegnap este azért lementek Nikivel a KV-ba, buli nem volt, amit nem is bánok, mert a fáradságtól 2ig nem láttam de ahogy észre vettem ö sem nagyon. Nem is maradtunk sokáig. Azért aki össz-vissz 3órát aludt pénteken az ne is nagyon akarjon szombaton mulatni. Úgy volt le sem megyek, pedig Lilláék jöttek volna át, és öket is 1000éve nem láttam. Meg is írtam neki hogy ne haragudjanak nem megyek le. Nem is akartam, de 8után mégis utra keltem, igaz fél10ig voltam csak. De akkor is büntudatom van hogy legalább annyi idöre találkozhattam volna velük :( Szóval ha a Lilla ezt olvassa akkor elnézést kérek, és nem lerázni akartam csak igy jött össze az este! Bocsánat, és nagyon szeretem! Nikivel sem volt sok témánk. Szinte a semmiről beszélgettünk, de mi biztos élveztük, mert egyikünk sem hozott fel érdekesebb témát :) Elmesélte az ö pénteküket én meg az enyémet és haza is mentünk. Ja igen, és kérek mindenkit, nem bántó szándékkal, de sokkal könnyebb lenne nekem, ha nem minden szembe jövönek az lenne az elsö szava felém, hogy hol és mikor találkozott a Titoval és miröl beszélgettek. Nem az hogy nem érdekel a dolog, mert nagyon is érdekelne, de ha lehet mindenkinek jusson el a kis tudatába, hogy "külön utakon evezünk" ott van és azt csinál amit akar és azzal akivel akar. Nem tartozik rám, és nem kérek tájékoztatást! Nem akartam senkit megbántani, de ez nekem igy sokkal könnyebb, és van egy olyan érzésem hogy ö is valahogy így érezhet! Szoval bocsi, ha keményen írtam le de igy gondolom, és ezennel befejeztem ezt a témát! Szóval utálom a vasárnapokat mikor semmit nem lehet csinálni!A vasárnap csak a józanodásra alkalmas, de most arra nincs szükségem, mert egész este csak egy epres Cappy-t ittam. Vali megint megjegyezte hogy biztos beteg lehetek, és tájékoztatott hogy 2hét múlva buli lesz lent, és hogy ott a helyem, mert ha zene van az alap hogy én ott riszálok a táncparkett közepén, és számitanak rám! Hát ott is leszek, remélem Nikcsíí barátnömnek sikerül a kresz vizsgája, mert akkor arra iszunk. Ha netalántán nem jönne össze (remélem nem így lesz) akkor legfeljebb majd arra. Na, én asszem vissza punnyadok a vasárnapba, mert össze vissza írkálok minden baromságot!Majd jelentkezem..Pápá

A bejegyzés trackback címe:

https://sziszo.blog.hu/api/trackback/id/tr22333502

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zsöfi 2008.02.11. 10:42:31

Meg fog jönni a menstruációd:D

Sziszo · http://www.sziszo.blog.hu 2008.02.11. 16:06:31

Dr. Kádár E. Zsófia! Köszönöm a diagnózist!
Csak azt nem értem, hogy ezt melyik részére értetted az irományomnak?!? :)

Zsófi 2008.02.11. 16:15:59

Igazam van ugyi??:D

Sziszo · http://www.sziszo.blog.hu 2008.02.11. 17:10:22

Hát most félre diagnosztizáltál (hüüü, de hülye szó ez)
Na, de most komolyan, mire értetted? Arra hogy ingerült vagyok, vagy mi a szösz?

Zsófi 2008.02.11. 18:51:43

Arra,igen.Én is az vagyok.:)
süti beállítások módosítása