feb
7

Néz, de nem lát

| Szerző: Sziszo | 11:57 am
Este mikor mentem haza (már picit késő volt) megálltam a lépcsőház ajtóban és elszívtam egy cigarettát. Ahogy ott elmélkedtem és hallgattam a csöndet, felpillantottam az égre, és nagyon sok pici csillagot láttam pislákolni. Kiváncsi rá mindenki hogy mégis mi lehet ott a végtelenben?!? Na, meg eleve ez hogy "végtelen" az milyen?!? Képtelenség elképzelni. És ki tudja hogy kik vannak ott fent egy másik bolygón amit még nem találtak meg, és lehet hogy azon a másik kis "földön" valaki épp ugyan erre a dologra gondol miközben a mi kis "csillagunkat" figyeli a magasban...Nem lehet tudni. Ahogy ott elmélkedtem eszébe jutott hogy eleve a földön annyi ember él, és tt van még a világegyetem, ki tudja még kik és mik vesznek körül minket. Szóval ilyesmin agyaltam, aztán inkább bementem mert azért lehűlt a levegő... Mostanában olyan dolgokat is észre veszek ezen a világon, amik eddig egyáltalán nem érdekeltek-vagyis ez így nem helyes-nem vettem róluk tudomást. És annyi de annyi szép dolog van ami mellett csak elrohan az ember, nem hogy megállna picit és megnézné közelebbről... A tatai öreg tavon szoktam csodálkozni. Mikor a turisták sétálnak kint nyáron, és csodálkozva nézik és fényképezik(mert bizony nagyon szép, és nem mondhatja el mindenki magáról hogy olyan városban él amit egy tó köré építettek.) a tatai ember pedig mit csinál? Gyorsan rohan végig a vártól a sétányon, és közben mindenféle problémán agyalva körül se nézve siet hogy eltűnjön a tó partjáról mert ott mindig nagy a szél. Körülnéz? NEM! Meglátja a tavon a kacsákat? NEM! Esetleg a hattyúkat? NEM. Engedik már fel a tavat? Kit érdekel, kisebb dolgom is nagyobb annál. Ugye? Ismerős? Pedig a miénk! Nekünk van. Mikor nyáron megcsillan rajta az arany híd, és este egy jó borral kiülni a barátokkal meglesni a naplementét!Az már igen!Arra emlékeznek. De az ott van nyáron, ott van télen, és mindig szép. Na, most jól elkalandoztam. Szóval sok ember nem veszi észre az apró szépségeket az életben. Lehet hogy az csak egy pillanat, de az életében elég meghatározó pillanat lesz az a bizonyos. Igyekszem nyitott szemmel járni ezek után, és mindent felfedezni ebben a nagy világban. Ha az csak egy százlábú bogárka lesz akkor is!

A bejegyzés trackback címe:

https://sziszo.blog.hu/api/trackback/id/tr51329277

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása