feb
2

Traumás este

| Szerző: Sziszo | 3:42 pm
Tegnap mulatságra kiéhezve lementem a KV-házba, nem úgy érkeztem és az este eleje sem úgy sikerült ahogy azt elképzeltem, de már mindegy is!Nem folyok bele hogy hogyan, miért, ki miatt...Eme "trauma" hatására ki is kértem egy kis feszültség oldót, amitöl már picit jobb kedvem lett!Kellemetlen volt a helyzet, mert úgy alakult valami miatt, hogy nem tudtam mit kellene mindanom, és ha valamit mondtam is arra csak egy flegma vállránditás vagy valami furcsa szó jött vissza. Na, szóval elkezdtem bemelegíteni, majd megjelent Menyét barátom, és annak kedvese Betti, akivel le is hörpitettünk egy rövidecske italt, és már egész jól voltam, mikor jött egy telefon, és el kellett mennem valakivel akivel sok-sok megbeszélni valonk volt... Ráadásul vissza hallott valami olyat amit nem kellett volna, és kitöl ha nem mástól mint az Én saját egyetlen anyukámtól, akinek a lelkére kötöttem, hogy SENKINEK erröl egy szót sem. Persze a drága mama segíteni probált (volna) játszotta a segítő Orsit, és jó nagy galibába kevert!Hisz SENKINEK nem mondta el csak pont a célszemélynek...Akinek ez nagyon rosszul esett, hiszen elég belsöséges dologról van szó, és most minden bizalmamat elveszítettem az illető felé, pedig nagyon nem akartam...Ez kicsit letablózott. Vissza is tértem este a KV házba és úgy éreztem lesz ami lesz, inni kell, mert úgy talán nem bögöm el magam. Nem jó érzés ha valaki csalódik a másikban, és csalodtam saját magamban is. Még anyukámmal úgy érzem lesz egy kimerítő beszélgetésem. De kibe bízzon meg az ember ha már az anyukájában sem lehet??? Nos, szoval a KV házban ott volt még sok-sok pajtás. Többen már hazamentek, de helyettük jöttek mások!Zsófi, B. Réka, és ott volt egy régen látott kedves ismerős, aki amugy nem tatai ö Zsuzska volt, és mondott nekem ö is egy irtó rossz hírt, méghozzá egy halálesetröl ami ismét vissza küldött a padlóra. Na itt már teljesen a sírás szélémn álltam, és folytogattam vissza könnyeimet!Minden esetre : nyugodj békében Norbi!! :( De vissza tornáztam magam a hangulatra amennyire lehetett, igaz már kezdem úgy érezni hogy valami nagyon el akarja szúrni az estémet, valami súlyos dolgot tehettem. Aztán csak-csak eltelt valahogy az este, kisebb nagyobb "traumákkal". Idöben haza szerettem volna érni mert reggel 9re mennem kellet EU tanfolyamra! Reggel fel is ébrettem valahogy, nem voltam a helyzet magaslatán, persze Én voltam az utolsó aki oda ért a tanterembe, és persze olyan tollat vittem magammal ami nem is fogott.Leültem és hatalmas levegővételekkel vártam hogy teljen el az óra mert a gyomrom nem volt túl jól, és a fejem is kicsit zsongott. Aztán csak eltelt valahogy, és sok tanulságos dolgot mondott a néni a törésekről, vérzésekröl, sokkokról stb..Már amire emlékszem, mert félig alvó helyzetben néha csak akkor néztem fel, mikor eröteljesen kérdezett valamit!Nem éreztem magam kellemetlenül, mert csak fiatalok ültek az órán, és ahogy kicsit körbe tekintettem mások is voltak akik együtt éreztek velem, láttam rajtuk is a "fáradtságot". Hogy lehet egy tanfolyamot szombat vasárnapra tenni? Meggondolatlanság!

A bejegyzés trackback címe:

https://sziszo.blog.hu/api/trackback/id/tr40322189

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nikcs 2008.02.02. 15:57:19

:(..sajnálom...

Sziszo · http://www.sziszo.blog.hu 2008.02.04. 11:00:33

Nincs akkora baj, már mondtam!
Csak máskor ilyen helyzetben hallgass rám, meg az érintettekre!!
De már ezt is mondtam.
Szóval nincs baj, és szeretéééééés van továbbra is!!!!!
süti beállítások módosítása