feb
1

mosolygós videóóóóó

| Szerző: Sziszo | 12:42 pm
Készült egy dokumentum film a mai fiatalságról, ha jól értesültem akkor a Mesti műve volt!Nem teszem be ide a videót mert akkor majmolnám a Mestit amit nem szeretnék, így csak a linket adok, akit érdekel lesse meg, nekem nagyon tetszik:

https://www.youtube.com/watch?v=YOUO-HyN_Cw

Meglepödtem, hogy Én is belekerültem egy kép erejéig, de jól esett! (most Én is raknék ide egy piruló fejet, ha lenne itt olyan hogy piruló fej-ahogy a Zsófi is megmondta) Ez a kis videó tegnap teljesen feldobta az uncsi és szürke perceimet, és jókat derültem rajta. Megnéztem vagy 50szer! Hétvégén tanulni fogok! Bővítem az agykamrát. Egészségügyi tanfolyamon leszek szombat vasárnap, látom elöre milyen "izgalmas" lesz...Ilyen vérzés olyan vérzés stabil oldalfekvés és stb... De azt is meg kő csinálni. Szóval most hétvégén sem lesz nagy hóka-mókázás a részemröl. Pedig úgy tudom ma lesz tánci-tánci meg minden jó a KVban, de majd meglássuk. Végre sikerült befejezniük az Ikreknek (millio hála érte) a számítógépes ketyerét nálunk. Csabinak is van nete, nekem meg TV-m meg anyuéknak is, és 2hónap után végre egyszerre tudok TV-ni és netezni! Szóval kész van az is. Na, ma nem vagyok túl kreatív írás téren szóval asszem abba is hagyom, majd jelentkezem.

A bejegyzés trackback címe:

https://sziszo.blog.hu/api/trackback/id/tr87320818

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása