jan
23
Brékóóóóóóó-brékóóóóóóó!!!! Nos a KV-s party pont úgy sikerült ahogy képzeltem…csak még rátettem egy pár lapáttal! Nem a KV-ban nyitottam a szombatot hanem a Dotisba, (amit teszek hozzá utálom, mert Fater ex törzshelye és mindenki ismer ott….)ahol megalapoztuk a hangulatot majd átrobogtunk KV-ba mikor már éreztük hogy ott már biztos tuti jó a hangulat. És így is volt! Szomszédos partyt csaptunk Csabival voltam és a Renivel…akikkel kellő képen kiütöttük magunkat, táncoltam sokat-sokat, meg cicáztam is a változatosság kedvéért a KV előtt, meg ahogy ott guggoltam cicával az ölemben meg is billentem, és magam alá fordult az ujjam ami még vasárnap is nagyon-nagyon fájt. Aztán olyan 4-5óra között elindultunk hazafele, arra nem emlékszem hogy másztam vagy kúsztam, csak arra hogy bent voltunk a lépcsőházba, Reni várta a Dagattot mert "fuvarban" volt, és Csabival nem akartuk otthagyni. Így leültünk bent a lépcsőre Reni beledőlt az ölembe, és eddig van infóm, mert abban a pillanatban elaludtunk a földszinten! A következő felvillanás az volt, hogy Dagatt állt felettünk és csak ezt mondta "Ebből bizony hányás lesz" mint megtudtam Csabi is elaludt, és ott feküdt 3részeg szomszéd a lépcsőn! (Dagattot szép látvány fogadhatta) Aztán Dagi jóslata be is jött (remélem nem baj Reni hogy leírom, de ezt nem lehet kihagyni) : elindultak fel a lépcsőn és Dúdika az első lépcsőfordulóig bírta, majd kitépte a lépcsőház ablakot és könnyített magán! Csabi simogatta a hátát, Dagi meg felfutott 2flaska vízért, hogy eltüntesse a párkányról a nyomokat. Én úgy vélem a dolgokat hogy fél6körül dőltem ágyba, és megelégedetten gondoltam: igen, megint ez volt a cél! :S De kezdem úgy vélni, hogy ebből elég! Változtatni kéne! Szesszel nem lehet megoldani a problémákat. Vasárnap ismét a regenerálódásról szólt. Este meg rendeltem egy hatalmas pizzát, mert változatosság kedvéért számítógép szerelés volt, és ott voltak az Ikrek (Gábor meg Zsolesz) és a Csabi! Valamivel etetni kellett őket :) Majd megint jött a hétfő, a munka, a vezetés, ami nem hogy egyre jobban menne, inkább vissza fele fejlődök. Olyan dolgokat csinálok, hogy saját magamtól megrémülök. Táblák és sebesség korlátozások az utóbbi 2órámon nem számítottak, néha még a gyalogosok sem...Nem lesz ennek jó vége! Drága ez a vezetés, és márciustól még emlik is. Szóvel nem kéne szarozni, de egyszerűen mostanában nem vagyok ott lelkiekben... Meg is akartam az okatomtól, hogy szedjem össze magam, és ettl csak mégjobban letörtem. De a hétfőhöz még hozzá tartozik az is, hogy a sebészeten kötöttem ki reggel, mert a fájdalom nem akart múlni az ujjacskámon, rendes kedves doktor bácsi megvizsgált kicsit átköltöttem a hogyan történt storyt (nem akartam mondani hogy italos állapotban nem bírtam guggolni a 2lábamon-így anyára fogtam hogy felmosott otthon és elcsúsztam -ne haragudj mami!!!) elküldött röntgenre is (ahol Rado barátom beprotekciózott-köszönöm neki ez úton is, mert szerintem még mindig ott ülnék) aztán vissza a sebészetre, ahol a rendes kedves doki bácsi úgy megnyomkodta az ujjam hogy a könnyem kicsordult, és még meg is kérdezte, hogy "Fáj?"... Megnyúltak a szalagok a kacsómba, kaptam ánizsos krémet, és be is kötözte úgy hogy ellilult az ujjam. Aztán cselesen Én átkötöttem magamnak mikor kijöttem. De most egy hétig rajta kell lennie ennek a sz_nak! :( Látjátok, ezért nem szabad inni!) El is késtem meloból. Most hétvégén viszont lehet kicsit visszavonulok. Igaz Zsöfinak megígértem hogy remélem ünneplünk együtt pénteken, mert hogy ügyeskedett…de ez majd csak pénteken deül ki hogy boldogság miatt iszunk vagy szomorúság miatt, de én lightosra szeretném fogni a dolgot most! Szombaton viszont át szeretném magam adni a pihinek, és ezért kérek mindenkit hogy ne mondjon nekem semmi vonzó kis partyt, mert csak nehezebb lenne nekem :) Majd még jelentkezem! Ui.: Ja, és figyelek a mondat végi írásjelekre is. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://sziszo.blog.hu/api/trackback/id/tr81308706

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Jimmi · http://www.jimmi.hu 2008.01.24. 13:53:38

Határozott fejlődést vélek felfedezni a nyelvtani központozást illetőleg. A mondatvégi pontok már-már vetélytársaivá léptek elő a felkiáltójeleknek. :)

Sziszo 2008.01.25. 16:21:12

Verseny helyzet! :)
Egyébként mi ismerjük egymást???
Én ismerek egy Jimmi-t de nem tudom hogy az Te lehetsz-e?!

Jimmi · http://www.jimmi.hu 2008.01.29. 11:01:56

Szerintem nem ismerjük egymást. Legalábbis én nem tudok róla. De ez még változhat. :)
süti beállítások módosítása