jan
19

Lelki kuszaság!

| Szerző: Sziszo | 10:49 am
Hát!Meglepődtem magamon!Volt egy péntek, mikor nem voltam dorbézolni! Nem mondom azt sem hogy otthon ültem! Azt azért nem! De jól éreztem magam este! Egy nagyon tartalmas és sokat mondó beszélgetésben volt részem! És nagyon jó volt! De ma már azért nem!Úgy érzem vár a szokásos kis KV a jó kis retro partyval! Úgyhogy ma itt vagyok melóban 13-ig aztán hazafutok egy fincsi ebédre, majd ismét az utak réme leszek 13-14-ig!Aztán ismét haza, szerelünk egy kis számítógépet, majd este fele mikor már kellő képen érzem a bugit a lábamba fogom Nikcsí barátnőmet, és átadjuk magunkat az éjszakának! De azért annyira nem kéne mint múlthét szombaton! Nikcsí barátnőm finoman szólva cseppet oda vágta magát! De aranyos volt! Csak a hajnali szőnyi autókázás a szerpentinen nem hiányzott neki! :) De még az is lehet hogy a számítógép szerelés és a KV közé beszúrok egy rövid de igen kellemes találkozást valakivel.. Vagyis remélem :) Én nem tudom mi folyik itt, de úgy mennek a hetek, hogy hihetetlen!Most volt szilveszter, és hamarosan februárt írunk! Csak telnek a napok, egy szusznyi időm sincs! A szobámban is bombát lehet robbantani, de nem tudok egy picit sem rendet tartani, hiszen történnek sorjában az események, és jóformán aludni járok haza! Így a kupi engem nem is izgat! A 2 szeleburdi macskámnak meg pláne mindegy! Nem úgy mint anyukámnak! Akinek annyira ez a dolog nem tetszik! Ilyenkor azt mondom neki, hogy nem kell bejárkálni a szobámba! De hát az anya az az anya! Próbál belőlem rendes kis háziasszonyt varázsolni, ami miatt hálásnak kéne lennem, de valahogy kisebb dolgom is nagyobb annál hogy-hogy néz ki a szobám stb... Most úgy érzem élnem kell, mennem csinálni a dolgaimat, úgy ahogy visz a szél! Kicsit élni az életemet és sz_rni a világra! Sok barátomat is elhanyagolom!Ami miatt azért lelkiismeret furdalásom van (Lilla, Süsü, Kata, Nóri stb...) És még sorolhatnám, de sajnos valahogy nem áll rá most ilyenekre az agyam! Nem tudom megmagyarázni hogy miért! Annyi minden történik körülöttem hogy talán lusta lennék elmesélni nekik ezt az egészet! Pedig jó lenne ha tudnák! Igyekszem majd ezeket pótolni! Aztán vannak olyan emberek is akik viszont az én fejemet kezdik leszarni, ami nekem picit fáj! Hiányzik nagyon a Rado! Úgy érzem teljesen kezd kifordulni magából! De én ezt már vele is átrágtam! Nekem csak egyszerűen az a Rado hiányzik akivel bármikor bárhova el lehetet menni, egy jót inni, aki a beszólásaival 2perc alatt felidegesített, és utáltam hogy baszogat... De sajnos ebben már nagyon régen volt részem :( És hiányzik! És nem csak Én vagyok ezzel így! Hiszen mindenki rajtam keresi! És ö ezt nem érzi, csak Én! Hiába mondom neki, nem fogja fel, hogy hiányolják! Hiszen Ő is party arc volt a KV-ban! Megértem azt is hogy talált magának valakit, és örülök a boldogságának, már igazán ráfért! De attól még a barátok megvannak, és várnak rá! Hiszen mi lesz majd egyszer. ha netán úgy alakulna hogy nem lesz mellette az akivel most minden percét tölti!Akkor??? Kikhez fog menni? Persze tudja jól hogy ha valakire akkor rám mindig számíthat! De nekem is szükségem lenne néha rá (főleg most!) , és nem tudom ezt neki elmondani! :( Vagyis elmondani el tudom, de nem fogja fel szerintem! Sőt valakinek most mégjobban szüksége lenne rá! A legjobb barátjának akivel felnőt! Hogy valakivel meg tudja beszélni azt ami a lelkét nyomja! És Én is örülnék neki ha ezt a Rado észrevenné!Hiszen a legjobb barátja most olyanon megy át, amin még lehet sosem! Mellette kéne állnia! De nem teszi meg! Pedig az is elég lenne ha csak meghallgatná! És az is bánt hogy ezt Én okoztam! Jobban érezném magam ha lenne kivel megbeszélnie, és tudom hogy ez az ember a Rado! Aki viszont most eléggé elszakadt tőlünk :( Persze a társaságunknak azt is fel kell dolgozni, és hozzá kell szokni hogy Tito és Én már nem úgy vagyunk mint régen!És ez nem csak nekünk kettőnknek kellemetlen, hanem nekik is, és nem tudják kezelni a helyzetet!Meg is értem!Ehhez sok időnek kell eltelnie! Ezért nehéz hogy egy baráti társaságban vagyunk.. No..mindegy is! Kicsit olyan mintha csúsznának ki a kezem közül a dolgok! Próbáltam mindig összefogni a mi kis csapatunkat, de bevallom őszintén belefáradtam...! És sajnálom hogy ez az egész társaság már nem az mint anno egyszer! És hiányoznak nagyon! De az élet ilyen mint már írtam...: Ad és elvesz! Azért Én csak tudatosítani szeretném bennük, hogy fontosak nekem!!!! Össze-vissza ugrálok a témákban, de kb. az agyamban is ez játszódik most! Sok elgondolkodtató dolgon…sok dolog bánt, foglalkoztat! És nem tudom mikor lesz ennek vége...de már jó lenne egy kicsit pihenni agyilag! Befejezem a lelkizést és hangolódom az estére! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://sziszo.blog.hu/api/trackback/id/tr90303055

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Jimmi · http://www.jimmi.hu 2008.01.20. 14:13:56

Egy kis statisztika:
Mondat végi pont: 1 db
Mondat végi felkiáltójel: 75 db

Nagyon lelkesen mesélsz. :)

sziszo 2008.01.20. 21:11:38

Az biztos! :)
Nyomatosítom minden mondatom.

Sziszo 2008.01.22. 15:53:32

Bőbeszédű Mesti :)
süti beállítások módosítása