jan
18

Ilyen az élet!

| Szerző: Sziszo | 10:20 am
Az élet ilyen...ad és elvesz! Kaptam valakitől 2,5év boldogságot!Amiért nagyon hálás vagyok!És csak köszönni tudom!Majd úgy döntött hogy el is vesz!Az hogy milyen módon, az vitatott!Rajtam múlt minden (majdnem minden)!Írhatnék itt nagy dolgokat!De nem akarok!Hiszen fájdalmas ez 2ember számára!Mindketten jól tudjuk hogy szép volt, jó volt de valami miatt vége lett!Meg azért sem szeretnék nagy dolgokat írni hátha olvassa az érintett ezt a dolgot!És nem szeretnék neki még több fájdalmat okozni!Okoztam így is eleget ami miatt nagyon is bűntudatom van!De tegnap este lezártam!És pocsék érzés volt...!Aztán ismét kaptam valamit!Ami miatt ismét boldog vagyok, de jól tudom hogy emiatt sokat, nagyon sokat fogok szenvedni!Ki kell zárnom a külvilágot, a pletykákat, és sokat kell elviselnem majd míg lecseng ez a dolog!Boldogság a boldogtalanságban!De remélem minden megoldódik!Nehéz időszakot éltem most át, és nehéz is lesz még egy darabig!De a sors ilyen lapokat osztott!El kell fogadnom!Hűű...de bele lendültem a lelkizésbe!Nos, amúgy a napjaim elég egy hangúak…dolgozom meg vezetek!Már szóltam is drága oktatómnak, hogy mi lesz a magánéletemmel, mert annyit megyek hogy semmire nincs időm már :) De lehet most jót is tett hogy nem otthon begubózva sírdogáltam a 4fal között!Szóval az élet megy tovább, elég gyorsan, és próbálom felvenni a ritmust!Kicsit nehéz!De erős leszek!Muszáj!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

A bejegyzés trackback címe:

https://sziszo.blog.hu/api/trackback/id/tr58301885

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása