jan
8

2008-nak nézünk elébe

| Szerző: Sziszo | 2:53 pm
Kicsit elhanyagoltam ezt a blogos mizériát, most pótolom lemaradásomat! Utolsó bejegyzésem óta már 2008-at írunk, és ennek megünneplése nagyon jól telt!A Szörfben voltam kis csapatommal Zsöfi barátosnőm kedves meghívása által!Nagyon jól éreztem magam egész este, hiszen rengetegen voltunk, és mégis valahonnan mindenkit ismertem, szóval az egésznek megvolt a buli feelingje mégis meghitté tette ezt az hogy minden barátom ott volt!Eleinte attól tartottam biztos lesznek klikkelődések, de elég hamar bebizonyult számomra, hogy jó kis csapat gyűlt össze úgy együttvéve,hiszen mindenki mindenkivel nagyon jól elvolt!Az estém (hajnalom) végét kicsit lelombozta az hogy Spull barátomra menekülés céljából kicsit erősebben rányitottam az ajtót, úgy hogy persze futott utánam és elég nagy lendülettel az ajtó éle eltalálta a kis buksiját!Kissé megszédült és szerintem hirtelen a nevét nem tudta volna megmondani, nagyon sajnálom, már milliószor elnézést kértem tőle…Remélem nincs azért óriási baj... Aztán január első hetét pihenéssel és vezetéssel töltöttem mert szabadságon voltam-ami megmondom őszintén már nagyon kijárt nekem-és műszakit tanultam! Kedves szomszédommal (Dagattal) pedig cica megmentő akcióba kezdtünk!A Szörfben van egy cica aki elég beteg, öt hordozzuk doktorbácsihoz, és az Én Csíkos cicámat, aki mint kiderült fiú betegségben szenved (finoman fogalmazva: pisi köves)Szóval állatorvosnál vagyunk 2-3naponta! Tegnap kezdtem újra a munkás életemet, ami kissé ,meg lett cifrázva, hiszen az új évvel új beosztást is kaptam…A bolt ahol dolgozom (ahol jelenleg is ülök) hamarosan be fog zárni,és a Főnököm felajánlott egy olyan lehetőséget hogy szálljak be a Szauna bizniszbe (ami nekem így első hallásra nagyon tetszik)!Úgyhogy a boltos kisasszonyból asszisztens leányzó lett/lesz. Még teljesen nem olvadtam bele ebbe az egészbe, egyenlőre a telefon a "munkatársam" rendeléseket veszek fel, és irányítom a telefonhívásokat a Főnökömnek, ami tetszik, hiszen jó érzés egy sima érettségivel és egy eladói állással egy ilyenben közreműködni...Nem is gondoltam volna hogy belőlem ilyesféle is lehet majd egyszer!De közben (még) rendületlenül el is adok ezt-azt a boltból (már ha van kinek...) Az évem elejét felvillanyozta az is, hogy ma sikerült a rutin vizsgám reggel…Lábremegősen majdnem bolya elvivősen stb…de meglett. Mikor a vizsgabiztos kiszállt az autóból én is elkezdtem összeszedni magam és mint aki jól végezte dolgát akartam átülni az anyósülésre mikor oktatom (akit nagyon-nagyon megszerettem és nem csak az oktatom hanem lassan a lelki szemetesládám is) „rám förmedve” mondta hogy maradjak és induljunk el…Ebben az volt a meglepő, hogy az út amit magam előtt láttam már az autóktól zsúfolt forgalom volt, amitől kicsit megijedtem és még meg is kérdeztem naivan, hogy "oda ki?"..mire a válasz az volt amire számítottam: "igen, oda ki"! Erőt vettem magamon, és elindultam, aztán rájöttem hogy itt engem nem esz meg senki (max ledudálnak-de azt meg lesz....om) elindultam Környének és onnan Tata irányába haza is jöttem!Hatalmas élmény volt!:) Majd bejöttem a boltba és azóta folyamatosan csöng a telefonom Szauna ügyben, és közben próbálom kiszolgálni a kedves vásárlókat is, most van egy szusznyi időm így jelenleg pedig ide írok...De lassan abba hagyom a sztorizást mert aztán mit fogok írni legközelebb ha most mindent töviről-hegyire elmesélek?!?

A bejegyzés trackback címe:

https://sziszo.blog.hu/api/trackback/id/tr31289537

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása