dec
18

Kesze-kusza 7köznapok....

| Szerző: Sziszo | 12:15 pm
Lassan itt a karácsony, és rendesen el vagyok havazva nem ugy mint a táj..Sztem az idén sem lesz fehér karácsonyunk :( Ugy emlékszem talán pelenkás koromban volt utoljára szép fehér a táj 24.-én... De addig is melozom 1000el, viszont az tart életben, hogy január elsö felében pihizhetek, viszont akkor meg vizsgázom majd, szoval mindig van valami ami csinál egy kicsi streszt! Annak viszont nagyon örülök, hogy ugy tünik nagyon jó kis társasággal fogom tölteni az idei szilvesztert, egy nagyon jó kis helyen :) És sok-sok olyan emberrel akik nem utasitják vissza az alkoholt, és mivel én sem vagyok egy no alkohol tipus, van egy olyan érzésem hogy nagy nótázgatás és erezd el a hajam lesz, dehát az a nap eleve erröl szól :) Az ajándékot beszerzését, és ilyenkor mindig elkeseredek, hogy megint mennyi pénzt szórtam el mindenféle olyan dologra aminek vagy örülnek vagy nem...Igyekeztem kreativ lenni, de nem mindig sikerül.. Vasárnap voltam moziba :) Kb. 6év után ujra, és nagyon édes kis mesét néztem egy nagyon kedves emberrel :) Jól éreztem magam nagyon, annak ellenére is hogy a fáradságtol alig láttam, mert szombaton sikerült késön (vagy inkább korán) hazaérnem! Ez a hetem is jó züros lesz...vezetni is megyek még , meg szépülni a karácsonyra (fodrász és egyebek) De nem szeretem ezt a szeressük egymást 3napig aztán utána meg szarunk a másikra...Szoval sztem ez egy nagyon elfuserált kényszer ünnep ami sokak számára inkább megterhelő mint pihentetö.. Annyira nincs ma témám, mert azon kivül hogy dolgozom meg dolgozom más nem nagyon történik velem..Szoval én most asszem megyek és meg is nézem mi lesz az ebéd ma :)

A bejegyzés trackback címe:

https://sziszo.blog.hu/api/trackback/id/tr3268045

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása