dec
10

Ejha :S

| Szerző: Sziszo | 10:32 am
Jájj...van egy hülye fejem az biztos...Tegnap voltam valakivel valahol aztán egy másik valakivel valahol, és azt a 2.valakit nem kellett volna...Zsófi érti!Zsófi mindent ért, és mindent tud, hisz Ö is hasonló helyzetben van csak most nem olyan intenzíven mint Én!Most jó neki, vagyis picit jobb mint nekem...Sztem!Szoval a fejemben megvan ugyan ugy a kuszaság, legfeljebb még egy kanyarral több mint pl. tegnap reggel!Mire azt hittem rendeztem gondolataim megint összekavartam..Valaki lőjön már le!De ugy nagyon!Olyan istenesen!Köszönöm :) Amugy a helyzet változatlan..munkába aztán haza aztán munkába csak máshova aztán haza aluka aztán munkába, aztán vezetni =))Mondjuk azt már várom nagyon..De jóó lecc!De sötétbe megyek majd..necces lesz :) Na ez a helyztet az én házam táján..most, de ahogy én látom kb. 2perc után máshogy gondolok mindent, aztán 2perc (ami már 4perc) megint mást látok majd..Ez megy..már egy jóideje!Szoval ha az elmegyógyintézetben kötök ki akkor kérdezzétek Zsófit!De addig nem faggatni!Megtiltom!!!Szeretlek Zsóóófffiijjáám! ;)

A bejegyzés trackback címe:

https://sziszo.blog.hu/api/trackback/id/tr44258853

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zsófi 2007.12.10. 10:51:24

Raknék ide egy piruló fejet, ha lenne itt ilyen, hogy piruló fej. De semmiféle fejet nem lehet ide berakni, szóval nem csodálkozom, hogy nincs pirulós fej.Ha lenne, raknék.
süti beállítások módosítása