dec
9
Nah...hát ez a nap is jól kezdődik...Vagyis az estével indult...Drága Mad cicám fél10kor kicsit felhúzta magát, és óriási "ordibálásba" kezdett!Amit viszonylag jól tűrtem kb fél órán keresztül, igy jobbnak láttam ha kiengedem az utcára (amit teszek hozzá utálom ha este-éjjel-kint kószál) de most tényleg nem lehetett kibírni!Erre az ötletemre kapott Csíkos (egy tigriscsíkos cica), aki kb. egy hónapja ugy döntött hogy engem választ gazdinak az erkélyt meg a birodalmának-csak a birodalmát egyre jobban bővíti, és már a szobám radiátoráig merészkedik néha!Na ezt tette este is.Aztán az ideg miatt hogy Mad kiment nem nagyon ment az elalvás, ilyen félálomban attol lettem még idegesebb hogy nem tudok elaludni, és ettöl csak méginkább nem tudtam aludni...aztán kb. fél12kor arra eszméltem fel, hogy Mad biztos fázott mert erőteljesen ráugrott az lábamra, hogy akkor ö most lefeküdne (még jó hogy anyukámmal csináltunk macska ajtót az erkélyre) Csíkost sem volt szivem kizárni, igy Csíkos a szönyegen Mad mellettem a megszokott pozban Én pedig még mindig félálomban probáltam álmot csalni a szemembe, aztán csak sejtéseim vannak arrol hogy olyan 1óra körül el is aludhattam. De jött a reggel, vagyis a hajnal, mikor két cicám kitalálta hogy nekik elég volt az alvás már és igen csak éhesek... Így kicsászkálltam a konyhába a kis konzervekért de néha azt gondolom ezek nem is macskák hanem lovak annyit esznek... Megettetem őket, és kitessékeltem Őket az utcára hogy inkább mostmár a madarakat boldogítsák ne engem, és visszadöltem! De eljött az a pillanat mikor végre a legjobban aludtam hogy megcsörrent a telefon: ÉBRESZTŐŐŐŐ...és persze ezt vasárnap a legkellemetlenebb hallgatni,mert ugye kereskedelmeben a bronzvasárnap szent, és menni kell hátha jönnek a kedves vevök, akiknek egyébként eszük ágában sincs vásárolni, mert nincs rá keret!De most rendületlenül várom őket!Hátha jönnek...És persze holnap hétfő, és kezdödik a hét elöröl...:S

A bejegyzés trackback címe:

https://sziszo.blog.hu/api/trackback/id/tr81257640

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása